Brev:
Mad og søvn - hvornår sover børn igennem?
10. juni 2007
Alder:
6 mdr.
Mad og søvn - hvornår sover børn igennem?
Hej Helen
Vores datter bliver 6 mdr på søndag (d. 17 juni) og vi syntes hun er sulten hele tiden...Hun får MME og majsvælling m. pære og banan og så lidt frugtmos til dessert. Hun får mad ca. ved 3-4 time og ellers giver vi hende vand, som hun drikker lidt af. Vi har prøvet så mange gange, med de forskellige grød man kan få til hendes alder (4 mdr), men hun vil bare ikke have det og så er det lige meget, om vi kommer lidt frugtmos på, hun vil bare ikke. Så er mit spørgsmål så, er det "unormalt" hun ikke vil have det? og må vi evt. begynde nu og give hende det mad, som man kan få på glas til 6 mdr?.
Ang søvn. hvornår siger man, de begynder og sove en nat igennem? Victoria bliver som regel lagt ved en 19.00 tiden og alligevel, vågner hun kl. 5.00/5.15.....Jeg vil dertil sige, der er overhovedet ikke noget faste søvntider/rytme og for den sags skyld søvnmønster (kunne vi egentlig godt tænke os). Gør vi noget forkert????.
Jeg håber du kan forstå, mine lidt indviklet spørgsmål og håber du kan svare.
På forhånd tak :).
Med venlig hilsen
Maria